Één drank van of rode wijn of alcohol komt ten goede lichtjes aan het hart en het bloedvat, maar de positieve gevolgen voor specifieke biologische tellers verdwijnen met twee dranken, zeggen onderzoekers in Peter Munk Cardiac Centre van het Algemene Ziekenhuis van Toronto.
In een studie getiteld „Dose-related gevolgen van rode wijn en alcohol voor hemodynamics, sympathieke zenuwactiviteit, en slagaderlijke diameter“, gepubliceerd in de uitgave van Februari van het Amerikaanse Dagboek van Fysiologie, Hart en de Fysiologie Van de bloedsomloop, voerden de onderzoekers een studie in real time van dertien vrijwilligers uit om te bepalen of een rode wijn met een geverifi?ërde hoge polyphenol inhoud van alcohol in zijn gevolgen voor specifieke tellers verbonden aan een groter risico van hoge bloeddruk, kransslagaderziekte en hartverlamming verschilt.
Een groot aantal bevolkingsstudies heeft een beschermend effect van het lichte of gematigde alcohol drinken tegen het risico van dood en de ontwikkeling van hartkwaal getoond. Vele studies hebben ook specifieke voordelen van rode wijn gemeld. |
|
|
Onderzoeken van de bevolking vonden lagere tarieven van hartkwaal, ondanks high-fat diëten, in sommige Europese landen waar de rode wijn regelmatig werd verbruikt. Wijd gekend bij de Franse paradox, heeft dit tot een reusachtige rente in het onderzoeken geleid als en hoe de rode wijn een beschermend effect tegen hartkwaal heeft.
Nochtans, toonden de bevindingen van deze studie vrijwel identieke gevolgen van rode wijn en alcohol voor de specifieke geteste tellers. Na één drank van of rode wijn of alcohol, was het bloedvat „meer ontspannen of uitgezet“, dat de hoeveelheid werk verminderde het hart moest doen. Maar na twee die dranken, het harttarief, hoeveelheid bloed uit het hart wordt gepompt, en actie van het sympathieke zenuwstelsel allen steeg. Tezelfdertijd verminderde de capaciteit van het bloedvat zich in antwoord op een verhoging van bloedstroom uit te breiden. Dit ging het gunstige effect van één drank van rode wijn of alcohol tegen.
„Wij hadden voorzien dat veel van de gevolgen van één ethylalcoholdrank door rode wijn worden verbeterd. Wat meeste het verrassen was was hoe gelijkaardig de gevolgen van rode wijn en ethylalcohol waren. Om het even welke voordelen die wij vonden waren niet specifiek voor rode wijn,“ zei Dr. John Floras, Directeur van het Onderzoek van de Cardiologie in Peter Munk Cardiac Centre, en bij Sinai van het Onderstel het Ziekenhuis, in waarvan laboratorium de studie werd uitgevoerd. Nochtans, waarschuwde Dr. Floras deze studie de gevolgen van deze dranken voor één slechts gelegenheid mat. De gevolgen van dagelijkse wijn of alcoholopname kunnen vrij verschillend zijn.
Het laboratorium van Dr. Floras, dat de Stoel van het Onderzoek van Canada in Integratie Cardiovasculaire die Biologie houdt en een Professor van Geneeskunde bij de Universiteit van Toronto is, en een Onderzoeker van de Carrière van de het Hart en Stichting van de Slag, zijn één van weinigen in de wereld wordt uitgerust om een breed spectrum van factoren zoals bloeddruk, harttarief, sympathiek zenuwvuren en slagaderlijke diameter gelijktijdig te meten.
De gezonde, non-smoking volwassenen die zware drinkers of geen totale alcoholabstainers waren werden bestudeerd. De deelnemers woonden drie afzonderlijke ochtendzittingen bij waarin de „standaard“ dranken van rode wijn, ethylalcohol of water apart in het wilde weg werden toegediend, single-blind, twee weken. Een 4 ozglas wijn (120 ml), en een 1.5 oz (44 ml) worden schot van geesten beschouwd als om één standaarddrank. Alle alcoholische bloedalcoholgehalten waren onder .08, de wettelijke grens voor bestuurders.
Het laboratorium van de Verzekering van de Kwaliteit van de Raad van de Controle van de Alcoholische drank van Ontario selecteerde een matig geprijste Pinot Noir met een geverifi?ërde hoge die t-resveratrolinhoud, een polyphenol samenstelling in installaties, met inbegrip van rode druiven wordt gevonden, die anti-oxyderende eigenschappen tentoonstelt. De alcohol of de substanties in alcohol zoals resveratrol kunnen bloedvatenfunctie verbeteren en ook plaatjes in het bloed verhinderen samen te plakken, die klontervorming en het risico van hartaanval of slag kan verminderen.
Selecteer studiebevindingen:
Één drank van of rode wijn of alcohol:
-- Heeft geen effect op harttarief, bloeddruk of sympathieke zenuwactiviteit, die de „strijd of vlucht“ reactie en over het algemeen moduleert harttarief activeert en de diameter van bloedvat plaatst om bloed opnieuw te verdelen;
-- Zet de armslagader uit.
Twee dranken van of alcohol of rode wijn:
-- De sympathieke de zenuwactiviteit van de verhoging, het harttarief, en de hoeveelheid bloed de hartpompen uit, en ook de capaciteit van de armslagader stompen zich in antwoord op bloedstroom verder uit te breiden af.
De verhogingen van harttarief en sympathieke zenuwactiviteit zijn erkende tellers voor hypertensie (hoge bloeddruk), hartverlamming en plotselinge dood.
„Onze bevindingen richten aan een licht gunstig effect van één drank zij het alcohol of rode wijn op het hart en het bloedvat, terwijl twee of meer dranken zouden schijnen om systemen aan te zetten die de omloop beklemtonen. Als deze acties vaak wegens hoge alcoholconsumptie worden herhaald kunnen deze gevolgen individuen aan een hoger risico van hartaanvallen blootstellen, slag of de chronische hoge bloeddruk,“ nam nota van Dr. Floras toevoegen, die dat de Amerikaanse Vereniging van het Hart (AHA) niet dat iedereen begin het drinken alcohol adviseert om hartkwaal te verhinderen. Het verminderen van risico kan worden gedaan gebruikend andere methodes zoals oefening en na een gezond dieet.
Deze studie werd gesteund door de het Hart en Stichting van de Slag van Ontario, de Canadese Instituten van het Onderzoek van de Gezondheid, en het Onderzoek van Canada zit Programma voor.
Peter Munk Cardiac Centre
Peter Munk Cardiac Centre is het eerste hartcentrum in Canada. Aangezien het in 1997 opende, heeft het Centrum het leven van hartpatiënten van rond de wereld gered en gered. Elk jaar, ontvangen ongeveer 17.000 patiënten de innovatieve en medelevende zorg van het Peter Munk Cardiac Centre multidisciplinaire hartteam. Bovendien leidt Peter Munk Cardiac Centre meer cardiologen en cardiovasculaire chirurgen op dan het om het even welk ziekenhuis in Canada. Het centrum is bij het Algemene Ziekenhuis van Toronto een lid van het Universitaire Netwerk van de Gezondheid wordt gebaseerd, dat ook het Westelijke Ziekenhuis en Prinses Margaret die Hospital van Toronto omvat. Alle die drie zijn de onderzoekziekenhuizen met de Universiteit van Toronto worden aangesloten.
Het universitaire Netwerk van de Gezondheid (UHN) Toronto, Ontario M5G 2M9 Canada http://www.uhn.ca |
|
|
|
|
|
|
|
|