De timing van de acupunctuurzittingen met betrekking tot embryooverdracht verschilde enigszins onder proeven.
Nochtans, ontvingen alle vrouwen acupunctuur onmiddellijk vóór of onmiddellijk na de embryooverdracht.
Alle acupunctuurzittingen duurden ook 25 tot 30 minuten.
Het overzicht vond een 65 percenten verhoogde kans om die zwanger met acupunctuur te vallen met veinzerijacupunctuur of geen behandeling wordt vergeleken.
Maar de onderzoekers waarschuwden ervoor dat deze kansenverhouding „beduidend“ de tariefverhouding in deze context overschat, waarin de gebeurtenis (zwangerschap) vrij frequent is.
In absolute termen, zouden 10 vrouwen met acupunctuur moeten worden behandeld om ongeveer één extra zwangerschap, de bovengenoemde studie te brengen.
De proeven kwamen uit een onderzoek van de geautomatiseerde gegevensbestanden Centrale Medline, Embase, Cochrane en het Chinese Biomedische Gegevensbestand.
Alle proeven werden gepubliceerd in het Engels sinds 2002, en werden geleid in vier verschillende Westelijke landen.
Het overzicht, online in British Medical Journal wordt gepubliceerd (BMJ), vond dat, in proeven waar de tarieven van de basislijnzwangerschap reeds hoog waren, het voordeel van acupunctuur die kleiner en zonder betekenis was.
De onderzoekers besloten: Het „die huidige inleidende bewijsmateriaal stelt voor dat de acupunctuur met embryooverdracht wordt gegeven tarieven van zwangerschap en levende geboorte onder vrouwen verbetert die bemesting in vitro ondergaan (IVF).“
Een studie door de Universiteit van Oklahoma wordt gepubliceerd vond vorig jaar dat de vrouwen gegeven acupunctuur terwijl het ondergaan van IVF 37 percenten minder zwanger die die zullen worden waren.
De therapie wordt verondersteld om het autonome zenuwstelsel te beïnvloeden, dat bij de controle van spieren en klieren betrokken is.
Één theorie is dat de acupunctuur dit systeem met achting kon beïnvloeden aan vruchtbaarheid door de voering van de baarmoeder ontvankelijker te maken aan het ontvangen van een embryo.
Een vorige studie vond de acupunctuur de zwangere kans kon verdubbelen te krijgen van een vrouw om wanneer gecombineerd met IVF.
In 2000, werden rond 200.000 babys wereldwijd opgevat door IVF.
Edzard Ernst, professor van bijkomende geneeskunde van de Medische School van het Schiereiland, een deel van de universiteiten van Exeter en Plymouth, bovengenoemd van het overzicht: Een „belangrijk punt is dat veel van het waargenomen effect aan een placeboreactie toe te schrijven zou kunnen zijn.
„IVF kan niet placebo-naar voren gebogen schijnen „te zijn“ maar het is waarschijnlijk: als de vrouwen het nuttig verwachten dat is zijn zij meer ontspannen die, beurtelings, zwangerschapstarieven.“ zouden beïnvloeden
De intelligente mensen hebben een hogere kans om een alcoholprobleem te ontwikkelen, zeggen wetenschappers
De intelligente mensen zullen eerder op alcoholbetrekking hebbende gezondheidsproblemen ontwikkelen dan hun minder intelligente tegenhangers, een studie heeft gevonden.
De burgers zullen bijzonder waarschijnlijk zwaar in hun jaren '30 drinken - zettend hen bij risico van leverziekte en bepaalde soorten kanker.
De wetenschappers van de Medische Raad voor Onderzoek zeggen de intelligente mensen eerder zullen zware banen hebben - drijvend te drinken hen.
En de vrouwen die in mannelijk-overheerste beroepen werken zijn bijzonder vatbaar voor dalend slachtoffer aan alcoholproblemen.
De bevindingen bevestigen waarschuwingen door volksgezondheidsminister Dawn Primarolo dat de ernstigste het drinken problemen onder de middenstanden waren.
De studie, door David Batty van de eenheid van de de sociale en volksgezondheidsdiensten van MRC bij de Universiteit die van Glasgow wordt geleid, besloot: Een „verklaring zou kunnen zijn dat het succes in de werkplaats, in sommige omstandigheden, een bereidheid vaak vereist te drinken en aan overmaat in sociale situaties.“
De wetenschappers bekeken 8.710 mannen en vrouwen geboren in Groot-Brittannië tijdens één week in 1970.
Zij vergeleken hun geestelijke capaciteit op de leeftijd van 10 met informatie over van de alcoholconsumptie en drank problemen op de leeftijd van 30.
De studie, in het Amerikaanse Dagboek van Volksgezondheid wordt gepubliceerd, toonde aan dat die met de hogere scores van de kinderjaren geestelijke capaciteit hogere tarieven van probleem het drinken in volwassenheid die hadden.
Het verhoogde risico van drankproblemen was hoger voor intelligente vrouwen dan voor mannen.
Zij die aan het drinken van de meeste dagen toelieten hadden de hoogste geestelijke capaciteitsscores, terwijl zij die nooit eisten om alcohol te hebben het laagst hadden.
De vrouwen in professionele en bestuursbanen hadden het hoogste tarief alcoholproblemen onder vrouwen.
Vorige maand, werden de middenstandvrouwen ervoor gewaarschuwd dat zij veel meer dronken dan zij dachten.
De schommeling werd geopenbaard nadat de Overheid werd gedwongen om consumptieberekeningen wegens de tendens naar grotere wijnglazen te herzien.
Het betekent tot een derde vrouwen voorbij veilige ramingen elke week - veel hoger dan vorige ramingen drinken.
De officiële statistieken aantoonden dat meer u verdient, meer drinkt u - met die in hoger inkomensgroepen die 30 percenten verbruiken meer alcohol dan de arbeidende klassen.
Het bureau voor Nationale Statistieken vond dat die in bestuurs en professionele banen 15.1 eenheden per week, tegen 11.6 voor die in routine en handberoepen drinken. Die in de zeer hoogste inkomenssteunen hebben zelfs nog meer.
Onder het oude berekeningssysteem, was een glas wijn één eenheid. Nu telt het als twee eenheden en de beroeps van veranderingsmiddelen drinken tot 50 percenten meer dan de oude getoonde cijfers.
De nieuwe berekeningen openbaren de gemiddelde vrouwendranken 9.0 eenheden per week, in vergelijking met 6.2 eenheden onder de oude methode. De mensen drinken 18.7 eenheden, in vergelijking met 14.8 zoals eerder gedacht.
Het aandeel vrouwen die teveel drinken is van een vijfde aan een derde onder de nieuwe berekeningen gesprongen, terwijl 40 percent van mensen meer dan de richtlijnen drinkt.
Andere stats uit tonen vorige week aan dat het aantal mensen die drinken aan dood op ongekende niveaus stijgt.
de op alcoholbetrekking hebbende sterftecijfers voor alle mensen zijn nu het dubbele niveau zij enkel 15 jaar geleden - met bijzonder ongerust makende stijgingen onder vrouwen op middelbare leeftijd waren.
De cijfers ONS tonen aan dat in 2005 er 12.9 sterfgevallen per 100.000 mensen waren - maar dit steeg tot 13.4 in 2006. In 1991 waren er 6.9 sterfgevallen per 100.000.
Dit vertegenwoordigt een stijging van het aantal alcohol-dood - hoofdzakelijk als resultaat van leverziekte - door 4.144 in 1991 tot 8.758 in 2006.
Maar de deskundigen zijn bezorgd over scherpe verhogingen van sterfgevallen onder vrouwen op middelbare leeftijd, wat tussen 1991 en 2006 tot 14.8 per bevolking 100.000 heeft verdubbeld. |