Gegevens van de Amerikaanse Statistieken van de Hartkwaal en van de Slag van de Vereniging van het Hart - De Update van 2008 toont aan dat de hoge bloeddruk beduidend meer vrouwen dan mannen doodt en twee tot drie keer gemeenschappelijker in vrouwen is die mondelinge contraceptiva dan in vrouwen nemen die niet.
In zijn voorwoord aan het dagboek, haalde de Zaal vorige studies aan die tonen slechts ongeveer 60 percent van vrouwen met te hoge bloeddruk wordt behandeld, en onder die behandeld, slechts over ten derde gehad hun die bloeddruk op optimale niveaus wordt gecontroleerd. „Zo, blijft de ontoereikende controle van hoge bloeddruk het belangrijkst, en potentieel te behandelen, oorzaak van cardiovasculaire ziekte en slag in vrouwen,“ hij zei.
„Door Go Rood voor Vrouwen verstrekt de Amerikaanse Vereniging van het Hart onderwijs en middelen om vrouwen te helpen het hart-gezonde leven leven. Wat nog belangrijker is, zet onze beweging een gezicht op hartkwaal - de moordenaar van Nr 1 van vrouwen,“ bovengenoemde Nieca Goldberg, M.D., gaat Rood voor de woordvoerder van Vrouwen, auteur en medische directeur van het Programma van het Hart van de Universitaire Vrouwen van New York. „Onze oorzaak is gebaseerd op wetenschap, zoals de studies en de perspectieven die wij ons in deze kwestie van Hypertensie en aan de gang zijnde wetenschappelijk die onderzoek (null) verzameld hebben door de Amerikaanse Vereniging van het Hart wordt gesteund. Dit onderzoek is de stichting want de medische behandeling artsen in hun bureaus leveren. Wat wij van dit belangrijke lichaam van wetenschap leren kon één dag sparen het leven van de moeder, de vrouw, de zuster of de dochter van iemand.“
Hier zijn de hoogtepunten van themed kwestie:
Het dieet calcium, niet vult, kan een rol spelen in het verhinderen van hypertensie aan In een studie van 28.888 Amerikaanse vrouwen nietmet te hoge bloeddruk, verouder 45 of ouder, vonden de onderzoekers dat het risico van hypertensie:
- verminderd met een hogere opname van met laag vetgehalte dieetcalcium en dieetvitamine D,
- veranderde niet met calcium of vitamine de supplementen van D, en
- gestegen met high-fat zuivelproductopname.
De onderzoekers volgden de opname van zuiveldieproducten, calcium en vitamine D op een de frequentievragenlijst van het 131 puntvoedsel worden gebaseerd en leidden jaarlijkse follow-up over een periode van 10 jaar. Negen mogelijke reacties die nooit van „zich of minder dan eens per maand“ aan „6+ per dag uitstrekken werden“ geregistreerd. Tijdens die tijd, werden 8.710 gevallen van hypertensie geïdentificeerdi.
Contact: Lu Wang, M.D., Ph.D., Brigham en het Ziekenhuis van Vrouwen, Boston, Massa. ; (617) 278-0802 of luwang@rics.bwh.harvard.edu.
De hypertensie stelt talrijke risico's voor zwangerschap In een kort overzicht die verscheidene op zwangerschapbetrekking hebbende studies in deze kwestie begeleiden, merken de onderzoekers op dat de hypertensie de gemeenschappelijkste medische wanorde van zwangerschap is, die één in 10 zwangerschappen compliceren. Zij benadrukken het belang van diagnose in het onderscheiden tussen reeds bestaande (chronische) hypertensie en zwangerschap-veroorzaakte (gestational) hypertensie en preeclampsia. Zij steunen ook dat de zwangere vrouwen en die die zwanger van plan zijn te worden ACE inhibitors en angiotensin receptorblockers zouden moeten vermijden. De aanvaardbare alternatieven kunnen methyldopa, labetalol en nifedipine, in standaarddosissen omvatten om hypertensie in zwangerschap te beheren.
Contact: Tiina Podymow, M.D., McGill Universitair Gezondheidscentrum, Montreal, Quebec, Canada; (514) 934-1934 of tiina.podymow@muhc.mcgill.ca.
In een prospectieve studie van 822 vrouwen met chronische hypertensie, identificeerden de onderzoekers in Londen 180 gevallen van preeclampsia (22 percenten), met vroege beginpreeclampsia boekhouding voor bijna de helft die. Van die vrouwen met preeclampsia, bijna half (48 percenten) de geleverde kleine geboortegewichtbabys, terwijl 51 percent van hen vroegtijdig leverde, vergeleken bij 21 percent van vrouwen zonder preeclampsia die kleinere babys hebben en 15 percent van die vrouwen vroegtijdig leveren. Volgens de onderzoekers, zouden de vrouwen met chronische hypertensie speciale voorzorgsmaatregelen moeten nemen alvorens zwanger te worden, met inbegrip van het kennen van hun bloeddruk, het kennen van om het even welke familiegeschiedenis van bloeddrukproblemen tijdens zwangerschappen, die hun index verminderen van de lichaamsmassa als het opgeheven is, ophoudend met het roken en identificeert om het even welke aanwezigheid van nierziekte.
Contact: Lucy Chappell, Ph.D., de Universiteit van de Koning, de School van Londen van de Biomedische en Wetenschappen van de Gezondheid, Londen, het Verenigd Koninkrijk; +44 20 7188 3639 of lucy.chappell@kcl.ac.uk.
De onderzoekers in het Verenigd Koninkrijk vonden dat, terwijl het roken van sigaretten in de preeclamptic huidige risico's van zwangerschappen verdere verhogingen reeds, die het roken tegenhouden de risico's kan verminderen. Een multicentrum, cohortstudie van 1.001 witte Westeuropese vrouwen en hun babys vond dat, vergeleken bij hen die nooit roken, de vrouwen die momenteel in deze studie rookten eerder zouden vóór 34 weken, leveren die waarschijnlijk om lagere geboortegewichtbabys te leveren of zullen hebben babys met een ongunstig resultaat (d.w.z., toelating aan een specialiteiteenheid, dood), en zouden eerder eclampsia ontwikkelen. De vrouwen die eerder hadden gerookt en voorafgaand aan of tijdens hun zwangerschap ook beduidend opgehouden verminderden hun risico's.
Van huidige rokers:
- 34.8 percenten leverden vóór 34 weken (in vergelijking met 26.8 percent van vroegere rokers en 21.3 percent van niet-rokeren),
- 46.1 percenten hadden lage geboortegewichtbabys (in vergelijking met 37.5 percent van vroegere rokers en 27.9 percent van niet-rokeren) en
- 65.6 percenten hadden babys die ongunstige resultaten ervoeren (in vergelijking met 60 percent van vroegere rokers en 50.4 percent van niet-rokeren).
Contact: Fiona Broughton-Pipkin, Universiteit van Nottingham, het Ziekenhuis van de Stad, Nottingham, het Verenigd Koninkrijk; 44 1158 231892 of Fiona.broughton-pipkin@nottingham.ac.uk.
Het geslacht speelt een rol in risicofactoren, behandeling en controle van hypertensie Twee afzonderlijke studies in de Verenigde Staten vonden blijvende geslachtsongelijkheden in bloeddrukcontrole en cardiovasculair ziektebeheer.
Van de Studie van het Onderzoek van de Gezondheid en van de Voeding van 1999-2004 Nationale, analyseerden de onderzoekers gegevens over 3.475 mensen, verouderen 18 of ouder, gediagnostiseerd met hypertensie. Terwijl de bloeddrukcontrole bij vrouwen en mannen (55.9 percenten ongecontroleerd in vrouwen en 50.8 percenten bij mannen) vergelijkbaar was, hief het overwicht van centrale zwaarlijvigheid, totaal cholesterolniveau op en de lage high-density lipoprotein-cholesterol werd gevonden om beduidend hoger in vrouwen dan bij mannen te zijn. Die verouderen aangepaste risicofactoren omvatten:
- centrale zwaarlijvigheid (79 percentenvrouwen versus 63.9 percentenmannen),
- opgeheven totaal cholesterolniveau (61.3 percentenvrouwen versus 48 percentenmannen) en
- lage high-density lipoprotein (LDL of „slecht“) cholesterol (39.7 vrouwen versus 35.6 mannen.)
Contact: Bernard MIJN Cheung, Ph.D., Universiteit van Birmingham, Birmingham, het Verenigd Koninkrijk; 44 121 4146874 of b.cheung@bham.ac.uk.
Gebruikend gegevens van het Onderzoek van de Medische behandeling van 2005 Nationale Ambulante en het Nationale Onderzoek van de Medische behandeling van het Ziekenhuis Ambulante, onderzoekers geanalyseerde gegevens van 12.064 geduldige bezoeken (wijfje 7.786, mannetje 4.275). Zij vonden dat onder patiënten met hypertensie, de vrouwen dan mannen minder waarschijnlijk waren:
- de doelstellingen van de bloeddrukcontrole te bereiken (54 percenten versus 58.7 percenten),
- aspirin (20.7 percenten versus 35.5 percenten) te ontvangen,
- bètablockers (31.9 percenten versus 44.5 percenten) te ontvangen of
- statins (28.5 percenten versus 35.3 percenten) voor secundaire preventie van cardiovasculaire ziekte te ontvangen.
Minder dan ontving de helft (20.7 percent van vrouwen, 46.6 percent van mannen) alle patiënten geadviseerde therapie over alle overwogen voorwaarden.
Contact: Salomeh Keyhani, M.D., MIJL/UUR, zet Sinai School van Geneeskunde, New York, New York op; (212) 659-9563 of salomeh.keyhani@mountsinai.org.
„Deze kwestie van Hypertensie kenmerkt het recentste onderzoek van fundamentele, klinische en bevolkingswetenschappers,“ bovengenoemde Zaal. „Wij hopen het aan werkers uit de gezondheidszorg en onderzoekers nuttig is, en dat het helpt om voorlichting van gezondheidszorgberoeps en het publiek tot de grootste bedreiging voor de gezondheid van vrouwen te verhogen - hypertensie en cardiovasculaire ziekte.“
###
Deze kwestie van Hypertensie bekijken, ga naar http://hyper.ahajournals.org. Om meer over Go te leren Rood voor Vrouwen, bezoek www.GoRedForWomen.org.
De verklaringen en de conclusies van studieauteurs die in de Amerikaanse wetenschappelijke dagboeken worden gepubliceerd van de Vereniging van het Hart zijn alleen die van de studieauteurs en vormen een weerspiegeling noodzakelijk verenigings van beleid of geen positie. De Amerikaanse Vereniging van het Hart maakt geen vertegenwoordiging of garantie in verband met hun nauwkeurigheid of betrouwbaarheid. |