Adverteer in deze Ruimte

Vertaal Uw Website aan meer dan 13 Talen

Herontwerp Uw Website om meer Verkeer te krijgen

Ontwerp optimaliseren en efficiënte Website voor Hoog Verkeer

Het Embleem van Iconocast

Onthaal aan Iconocast

Hoe te om een verbinding URL van uw website aan de websites toe te voegen Iconocast

spatie

De deficiëntie van D van de vitamine aan hogere bloeddruk wordt gebonden die

Laatst bijgewerkt: 2008-02-01 16:39: 43 -0400 (de Gezondheid van Reuters)

Door Joene Hendry

NEW YORK (de Gezondheid van Reuters) - de Lage bloedconcentraties van vitamine D kunnen met hogere bloeddruk in wit worden geassoci?ërd, die op een risico om hypertensie te ontwikkelen, of op hoog bloed wijzen dat medische behandeling, onderzoekersrapport vereist. Nochtans, werd deze verhouding niet genoteerd onder zwarten.

„Hoewel gemakkelijk verbeterd door het nemen van een supplement van vitamineD of het hebben van oorzakelijk zonlicht is de blootstelling, de ontoereikendheid van vitamineD hoogst overwegend in de Verenigde Staten,“ Dr. Vin Tangpricha vertelde de Gezondheid van Reuters.

Tangpricha en de collega's, allen van Universitaire School Emory van Geneeskunde in Atlanta, bekeken de vereniging tussen systolische bloeddruk - het hoogste aantal van de bloeddruklezing die de druk vertegenwoordigen tijdens samentrekking van de hartspier -- en de niveaus van vitamineD onder 7.699 volwassenen zonder hoge bloeddruk. Zevenenveertig percenten waren mannelijk, waren 61 percenten wit, en 39 percenten waren zwart.

De studiebevolking had aan het derde Nationale die Onderzoek van de Gezondheid en van het Onderzoek deelgenomen vanaf 1988 tot 1994 wordt uitgevoerd, dat nationaal de meest recente representatieve gegevens over de concentraties van vitamineD onder de volwassenen van de V.S., het onderzoekersrapport in het Amerikaanse Dagboek van Klinische Voeding verstrekt.

Globaal, hadden 61 percent van wit en 92 percent van zwarten de deficiëntie van vitamineD. De meesten (63 percenten) van de deelnemers waren 18 tot 49 jaar oud, en 37 percenten waren 50 jaar of ouder toen de systolische bloeddruk en vitaminemetingen van D werden verkregen.

De onderzoekers vonden dat de witte deelnemers met de voldoende niveaus van vitamineD een 20 percenten lagere stijging van leeftijd-geassoci?ërde systolische die bloeddruk hadden met die met de ontoereikende niveaus van vitamineD wordt vergeleken. Deze verhouding was niet statistisch significant in zwarten.

„Dit document levert geen direct bewijs dat de aanvulling van vitamineD lagere bloeddruk,“ voorzichtigheid Tangpricha zal.

Hij en de collega's stellen voor dat het verdere onderzoek meer in detail onderzoekt hoe de status van vitamineD bloeddruk in zwart-witte bevolking beïnvloedt. De betere methodes om de deficiëntie van vitamineD te ontdekken zijn ook noodzakelijk, besluiten zij.

BRON: Amerikaans Dagboek van Klinische Voeding, Januari 2008.

Auteursrecht © 2008 Beperkt Reuters. Alle voorgebe*houde rechten. De heruitgave of de herdistributie van de inhoud van Reuters, die door het ontwerpen of gelijkaardige middelen omvatten, zijn uitdrukkelijk belemmerd zonder de vroegere geschreven toestemming van Reuters. Reuters zal niet voor om het even welke fouten of vertragingen in de inhoud aansprakelijk zijn, of voor om het even welke die acties in afhankelijkheid daarop worden gevoerd. Reuters en het het gebiedembleem van Reuters zijn gedeponeerd handelsmerken en handelsmerken van de Groep van Reuters bedrijven rond de wereld.

 
 
 
Google
Web www.iconocast.com

Zoek binnen Iconocast naar het sleutelwoord u heeft in mening.

Iconocast heeft meer dan 50.000 artikelen en persmededelingen op gezondheid en wetenschap verzameld.

Dit zijn huidige en meest bijgewerkte persmededelingen over het onderwerp u zoekt.

Wij verzamelen huidige gezondheid en wetenschapspersmededelingen dagelijks van meer dan 5000 onderzoek en gezondheidsinstituten. Hier is een voorbeeld: De vlierbesmanier om huid te perfectioneren

Wij geloven als u binnenIconocast zoekt, zult u betere resultaten dan zoekend het alleen Web krijgen.

 
 
Zet Nieuws met voort: News8; News9; News9A


RECLAME

Iconocast is over het leren en het onderwijzen zonder grenzen; wij bieden eMarketing, Internet aan die, de Marketing van Internet, de Optimalisering van de Motor van het Onderzoek, de Marketing van de Motor van het Onderzoek, online het Brandmerken, en de eMarketing Diensten van het Nieuws adverteren.

 

De Homepage van Iconocast

Contact Iconocast

De Artikelen van de Gezondheid van Iconocast

© 2003-07. ICONOCAST is een handelsmerk van iconocast.com.