Adverteer in deze Ruimte

Vertaal Uw Website aan meer dan 13 Talen

Herontwerp Uw Website om meer Verkeer te krijgen

Ontwerp optimaliseren en efficiënte Website voor Hoog Verkeer

Het Embleem van Iconocast

Onthaal aan Iconocast

Hoe te om een verbinding URL van uw website aan de websites toe te voegen Iconocast

spatie

Bacon, Eieren, Toost:

 

Het eten van vissen is niet de enige manier om omega-3s in ons dieet, als „Koningin van Vetten te verhogen: Waarom omega-3s werd verwijderd uit ons dieet en wat wij kunnen doen hen vervangen,“ door wetenschap toont de schrijver Susan Allport.

Veel van het voedsel dat wij, met inbegrip van eieren elke dag hebben gegeten en het bacon, was volledig van deze essentiële voedingsmiddelen -- toen de dieren zij kwamen uit gras, insecten, en ander groen voedsel aten. Omega-3s kom in de groene bladeren van installaties (niet vissen, aangezien vele mensen) voort geloven, en zij accumuleren in dieren die die bladeren, met inbegrip van vissen eten.

Nu ons vee meestal zaden en korrels eet, is ons voedsel volledig van een tweede familie van meervoudig onverzadigde vetten, omega-6s die meer overwegend zijn in die delen van installaties. Deze tweede familie van meervoudig onverzadigde vetten is ook essentieel voor gezondheid, maar het concurreert met omega-3s voor posities in celmembranen en beïnvloedt cellen op verschillende manieren. De vetten in deze familie zijn niet dynamisch, of snel, als omega-3s. Zij produceren ook celboodschappers genoemd prostaglandines die veel meer ontstekings en verre eerder zullen trombose of bloed het klonteren veroorzaken. Aangezien onze afhankelijkheid van zaden en zaadoliën sinds de draai van de laatste eeuw is gestegen, heeft zo de weerslag van hartkwaal en andere ontstekingswanorde.

Het kan niet voor ons praktisch zijn om slechts met gras gevoederde vlees en eieren te eten. Maar het is ook niet mogelijk voor ons om, op te heffen, genoeg vissen om dit probleem te vangen of te verbeteren. Wij kunnen, echter, onze omega-3s verhogen door kleine hoeveelheden vissen en met gras gevoederde dieren te eten en plantaardige oliën met een gezonder saldo te gebruiken van omega-6s aan omega-3s. De koningin van Vetten (Universiteit van de Pers van Californië), uit in pocket Februari, 2008 en beschreven als „moet“ door artsen en voedingsdeskundigen lezen, verklaart het redeneren achter deze eenvoudige stappen en vertelt de dwingende geschiedenis van onderzoek omega-3.

De diabetes verhoogt Risico van De Dood van de Hartkwaal voor Vrouwen

Bibliotheken
Medisch Nieuws
  Sleutelwoorden
CARDIOVASCULAIRE DE HARTKWAAL VAN DE DIABETES VAN DE VERSCHILLEN VAN HET GESLACHT VAN HET ONDERZOEK VAN DE GEZONDHEID VAN VROUWEN

De Informatie van het contact

Beschikbaar voor registreren-in slechts verslaggevers

Beschrijving

Het woord is uit: de vrouwen zijn voor hartkwaal, enkel zoals mannen in gevaar. In feite, zullen ruwweg tweemaal zo vele vrouwen in dit land sterven aan hartkwaal, slag, en andere cardiovasculaire ziekten dan van alle vormen van kanker gecombineerd, met inbegrip van borstkanker, volgens de Amerikaanse Vereniging van het Hart.

Jennifer Wider, M.D.
De maatschappij voor het Onderzoek van de Gezondheid van Vrouwen

Newswise - het woord is uit: de vrouwen zijn voor hartkwaal, enkel zoals mannen in gevaar. In feite, zullen ruwweg tweemaal zo vele vrouwen in dit land sterven aan hartkwaal, slag, en andere cardiovasculaire ziekten dan van alle vormen van kanker gecombineerd, met inbegrip van borstkanker, volgens de Amerikaanse Vereniging van het Hart.

De risicofactoren voor hartkwaal en slag zijn lang geïdentificeerdt. Verscheidene risicofactoren kunnen niet door het individu, zoals geslacht, stijgende leeftijd en een familiegeschiedenis van hartkwaal worden gecontroleerd. Anderen kunnen worden gewijzigd en omvatten:

• Het roken
• Hoge bloeddruk en cholesterol
• Diabetes
• Sedentaire levensstijl
• Lichaamsgewicht

De diabetes blijft een groeiend probleem in de Verenigde Staten voor zowel mannen als vrouwen. Een studie in de kwestie van December 2007 van het Europese Dagboek van het Hart wordt gepubliceerd openbaart dat de diabetes een sterkere risicofactor voor hartkwaaldood in vrouwen dan bij mannen die is.

De „reden voor het hogere relatieve risico van coronaire hartkwaal bij vrouwen met diabetes dan bij mannen met diabetes is nog onduidelijk,“ verklaart Ane Cecilie Dale, M.D., de van de hoofd studie onderzoeker en het hoofd van de Afdeling van Omloop en Medische Weergave bij de Noorse Universiteit van Wetenschap en Technologie in Trondheim. „Maar het onderzoek op dit gebied blijft gaan.“

Volgens het Beleid van het Voedsel en van de Drug van de V.S., beïnvloedt de diabetes ongeveer 8.9 percent van Amerikaanse vrouwen. Het voorkomen van diabetes is beduidend hoger onder Afrikaanse Amerikaans, Spaans/Latino, Indiaan, en de Aziatische/Vreedzame vrouwen van de Eilandbewoner dan in witte vrouwen.

De vrouwen met diabetes hebben twee tot vier keer hoger risico om aan hartkwaal en slag te sterven in vergelijking met vrouwen zonder diabetes, volgens gegevens van de Amerikaanse Vereniging van het Hart. De vrouwen met diabetes zijn vaak te zwaar en lijden aan hoge die bloeddruk, ook als hypertensie wordt bekend, en niveaus met hoog cholesterolgehalte, die aan het risico kunnen toevoegen.

De „vrouwen met diabetes moeten bewust zich van het bijbehorende risico van hartkwaal zijn. Het belangrijkste ding voor alle personen met diabetes te doen tegen hartkwaal en andere diabetescomplicaties beschermen moet een goede glucometabolic controle met een bloedglucose zo hebben vrijwel normaal mogelijk,“ bovengenoemd Dal. „Zij moeten ook andere risicofactoren zoals hypertensie en bloedcholesterolniveaus controleren. Daarnaast is het belangrijk ophouden, rokend een gezonde dieet en een praktijk hebben regelmatig uitoefenen.“

Overwegend hoe complex de controle van diabetes en hartkwalenrisico's is, zouden de vrouwen aan hun gezondheidszorgleveranciers moeten spreken om een actieplan te ontwikkelen. Zonder de steun van gezondheidszorgberoeps, kunnen de patiënten gemakkelijk overweldigd voelen.

Februari is de Amerikaanse Maand van het Hart. Voor uiteinden bij het verminderen van uw hartkwaalrisico, bezoek de Amerikaanse Website van de Vereniging van het Hart: http:/www.heart.org. Voor diabetesinformatie, bezoek de Amerikaanse Vereniging van de Diabetes: http://www.diabetes.org. WomenHeart, de Nationale Coalitie voor Vrouwen met Hartkwaal, voorziet patiënten van onderwijs en basissteunnetwerken. WomenHeart is online in http://www.womenheart.org.

 
 
 
Google
Web www.iconocast.com

Zoek binnen Iconocast naar het sleutelwoord u heeft in mening.

Iconocast heeft meer dan 50.000 artikelen en persmededelingen op gezondheid en wetenschap verzameld.

Dit zijn huidige en meest bijgewerkte persmededelingen over het onderwerp u zoekt.

Wij verzamelen huidige gezondheid en wetenschapspersmededelingen dagelijks van meer dan 5000 onderzoek en gezondheidsinstituten. Hier is een voorbeeld: De vlierbesmanier om huid te perfectioneren

Wij geloven als u binnenIconocast zoekt, zult u betere resultaten dan zoekend het alleen Web krijgen.

 
 
Zet Nieuws met voort: News7; News8; News9; News9A


RECLAME

Iconocast is over het leren en het onderwijzen zonder grenzen; wij bieden eMarketing, Internet aan die, de Marketing van Internet, de Optimalisering van de Motor van het Onderzoek, de Marketing van de Motor van het Onderzoek, online het Brandmerken, en de eMarketing Diensten van het Nieuws adverteren.

 

De Homepage van Iconocast

Contact Iconocast

De Artikelen van de Gezondheid van Iconocast

© 2003-07. ICONOCAST is een handelsmerk van iconocast.com.