Adverteer in deze Ruimte

Vertaal Uw Website aan meer dan 13 Talen

Herontwerp Uw Website om meer Verkeer te krijgen

Ontwerp optimaliseren en efficiënte Website voor Hoog Verkeer

Het Embleem van Iconocast

Onthaal aan Iconocast

Hoe te om een verbinding URL van uw website aan de websites toe te voegen Iconocast

spatie

DE MEDISCHE STUDIE VAN DE SCHOOL UMASS DIE VINDT DE PATIËNTEN MET CORONAIRE HARTKWAAL WORDEN GEDIAGNOSTISEERD SLECHTE DIËTEN VOORTZETTEN

De studie vindt het hoge percentage patiënten CHD geen veranderingen heeft aangebracht om gezondheid te verbeteren

30 januari, 2008 

WORCESTER, Massa. - Meer hebben dan 13 miljoen Amerikanen een hartaanval overleefd of met coronaire hartkwaal, (CHD) aantal één doodsoorzaak in de Verenigde Staten gediagnostiseerd. Naast medicijnen, zijn de levensstijlveranderingen, zoals een gezonde dieet en een oefening, gekend om het risico voor verdere hartgebeurtenissen te verminderen. Ondanks dit bewijsmateriaal, volgt een hoog deel hartaanvaloverlevenden de raad van hun arts niet om een gezond dieet, volgens onderzoekers bij de Universiteit van de Medische School van Massachusetts aan te hangen (UMMS).

Vele studies zijn bij het bepalen van dieetrisicofactoren voor het ontwikkelen van CHD gegericd, maar weinig onderzoeken hebben de diëten van patiënten CHD na diagnose bestudeerd. In „DieetKwaliteit 1 Jaar na Diagnose van Coronaire Hartkwaal,“ gepubliceerd in de kwestie van Februari van het Dagboek van de Amerikaanse DieetVereniging, maten de onderzoekers de dieetkwaliteit van 555 patiënten CHD één jaar na een kenmerkende coronaire angiografie. Gebruikend de Alternatieve Gezondheid die Index eten (AHEI) om dieetkwaliteit te beoordelen, vonden zij dat een hoog deel die patiënten niet de noodzakelijke verbeteringen aan hun diëten had gemaakt helpen het risico van een secundaire gebeurtenis verminderen CHD. Bewezen om een sterke voorspeller van CHD te zijn, is AHEI een maatregel die dieetcomponenten isoleert die met CHD risicovermindering sterkst verbonden zijn.

„Deze studie vond dat CHD de patiënten' diëten niet in het jaar na wordt gediagnostiseerd,“ bovengenoemde Yunsheng Ma, M.D., Doctoraat, MPU, hulpprofessor van geneeskunde en één van de van de hoofd studie auteurs hadden verbeterd. „Wij weten dat een gezond dieet één van de belangrijkste componenten van een gezonde levensstijl, vooral voor patiënten na een hartgebeurtenis is, en toch handelen de patiënten niet op deze kennis.“

Om de kwaliteit van CHD patiënten' diëten te bepalen, verzamelden Dr. Ma en de collega's gegevens van een dieetrappel van 24 uur één jaar na de deelnemers' CHD diagnoses. Het dieetdierappel is een beoordelingshulpmiddel door een diëtist wordt beheerd, die met de patiënt interactie aangaat om de volledige het voedselopname van de patiënt van een periode van 24 uur, met inbegrip van volledige voedselbeschrijvingen, voorbereiding en bedrag te onderzoeken. Voorafgaand aan het rappel, werden de patiënten gegeven voedselmodellen die verschillend voedsel en dienende grootte identificeerden, om rappel en schatting te verbeteren. De voedende scores werden gegevens verwerkt, en AHEI werd toen berekend om dieetkwaliteit te bepalen, die opname van vruchten, groenten, noten en soja, verhouding van wit aan rood vlees, graangewassenvezel, trans-vet, verhouding van meervoudig onverzadigd vet aan verzadigd vet, en alcohol omvatte.

Van een maximum 80 punt-dat op gezondst wijst was de dieet-gemiddelde score AHEI 30.8, met individuele scores die zich tussen 5.1 en 69.8 uitstrekken. De gemiddelde die score AHEI was slechter dan scores voor steekproeven van gezonde individuen van de Studie van de VervolgStudie van de Beroeps van de Gezondheid en van de Gezondheid van de Verpleegsters' worden gemeld. In een vorige studie door Ma en collega's, werd AHEI van verscheidene populaire plannen van het gewichtsverlies berekend; het hoogste het noteren dieet was het Dieet Ornish (AHEI = 64.6) en het laagste het noteren dieet was het dieet Atkins (AHEI= 42.3).  Het feit dat één jaar nadat een de coronaire gebeurtenispatiënten met bekende CHD nog lagere scores AHEI dan deze populaire diëten hebben van de complexe kwesties indicatief kan zijn van het uitvoeren van en het ondersteunen van gedragsverandering en de verwarringspatiënten kan in het navigeren door dieetaanbevelingen onder ogen zien. Toen het onderzoeken van componenten AHEI, ontmoette slechts 12.4 percent van de deelnemers de optimale dagelijkse consumptie van groenten en 7.8 percenten voor fruit. Slechts 8 percent van de patiënten ontmoette de aanbeveling van de graangewassenvezel, en 5.2 percent van de deelnemers beperkte hun trans-vette opname tot 0.5 percent van totale calorieën of minder. Bovendien was bijna 11 percent van calorieën van verzadigd vet (minder dan 7 percenten wordt geadviseerd), terwijl de totale vezel slechts 16.8 gram per dag was (25 gram of meer per dag worden geadviseerd).

De onderzoekers evalueerden de vereniging van het dieet van elke patiënt met betrekking tot zijn of haar sociodemografische en klinische status en vonden dat de lage dieetkwaliteit met het roken, lagere onderwijsniveaus, zwaarlijvigheid, high-fat opname en een lagere calorieopname werd geassoci?ërd. Gemiddeld, noteerden de rokers zes eenheden lager dan niet-rokeren; de deelnemers met onderwijs voorbij middelbare school noteerden drie eenheden hoger dan deelnemers met een middelbare schoolonderwijs; en de zwaarlijvige deelnemers noteerden vier eenheden lager dan normaal gewicht of te zware deelnemers.

Een „overweldigend aantal CHD patiënten, ruwweg 80 percenten, woont geen hartrehabilitatieprogramma's bij, die patiënten CHD over juiste dieet en oefening,“ bovengenoemde Ira Ockene, M.D., David en Barbara Milliken Professor van Preventieve Cardiologie en professor van geneeskunde bij UMMS en cardioloog op Herdenkings Medisch Centrum UMass instrueren.  „Het veranderen van zijn eetgewoonten is een proces op lange termijn, en de optimale zorg zou hartrehabilitatie en benoemingen met diëtisten moeten omvatten, die op de aanvankelijke stichtingen van de patiënt kunnen bouwen om zijn of haar dieet en algemene gezondheid te verbeteren.“

Volgens studie registreerden de medeauteur en het Herdenkings Medische Centrum UMass diëtist Barbara Olendzki, RD, MPU, een hulpprofessor van geneeskunde bij UMMS, de „Artsen en de gezondheidszorgleveranciers zouden moeten nadenken leggend meer van een nadruk bij het dieet adviseren, samen met oefening, voor patiënten CHD. Het adviseren van de voeding en de geduldige dieetveranderingen kunnen tot significante verbeteringen van verder risico CHD en betere levenskwaliteit leiden.“

Dr. Ma was en stelde voor dat, „het voor artsen belangrijk is om patiënten door te verwijzen CHD naar de hartrehabilitatieprogramma's en opkomst aan te moedigen. De toekomstige studies zouden moeten naar het integreren van de materialen van het voedingsonderwijs in hartrehabilitatieprogramma's worden uitgevoerd en worden geleid. Het onderwijs van de voeding kan een significante invloed op de algemene dieetkwaliteit van een patiënt en de lichaamsgewichtcontrole en op verdere hartgebeurtenissen en mortaliteit hebben.“

Dit onderzoek werd gesteund door een toelage van het Nationale Instituut van het Hart, van de Long en van het Bloed.

De universiteit van Medische School van Massachusetts, één van het snelst - het kweken van academische gezondheidscentra in het land, heeft een reputatie als onderzoekinstelling van wereldklasse gebouwd, constant veroorzakend opmerkelijke vooruitgang in klinisch en basisonderzoek.  De medische School trekt meer dan $174 miljoen in onderzoek jaarlijks financiering aan, 80 percent waarvan uit federale financieringsbronnen komt. UMMS is de academische partner van UMass HerdenkingsGezondheidszorg, de grootste gezondheidszorgleverancier in Centraal Massachusetts. Voor meer informatie, bezoek www.umassmed.edu.

- 30-

Contact: Nicole Soucy, Bureau van Openbare Zaken, 508-856-2000, nicole.soucy@umassmed.edu

 
 
 
Google
Web www.iconocast.com

Zoek binnen Iconocast naar het sleutelwoord u heeft in mening.

Iconocast heeft meer dan 50.000 artikelen en persmededelingen op gezondheid en wetenschap verzameld.

Dit zijn huidige en meest bijgewerkte persmededelingen over het onderwerp u zoekt.

Wij verzamelen huidige gezondheid en wetenschapspersmededelingen dagelijks van meer dan 5000 onderzoek en gezondheidsinstituten. Hier is een voorbeeld: De vlierbesmanier om huid te perfectioneren

Wij geloven als u binnenIconocast zoekt, zult u betere resultaten dan zoekend het alleen Web krijgen.

 
 
ALLE NIEUWS: News1; News2; News3; News4; News5; News6; News7; News8; News9; News9A


RECLAME

Iconocast is over het leren en het onderwijzen zonder grenzen; wij bieden eMarketing, Internet aan die, de Marketing van Internet, de Optimalisering van de Motor van het Onderzoek, de Marketing van de Motor van het Onderzoek, online het Brandmerken, en de eMarketing Diensten van het Nieuws adverteren.

 

De Homepage van Iconocast

Contact Iconocast

De Artikelen van de Gezondheid van Iconocast

© 2003-07. ICONOCAST is een handelsmerk van iconocast.com.