Adverteer in deze Ruimte

Vertaal Uw Website aan meer dan 13 Talen

Herontwerp Uw Website om meer Verkeer te krijgen

Ontwerp optimaliseren en efficiënte Website voor Hoog Verkeer

Het Embleem van Iconocast

Onthaal aan Iconocast

Hoe te om een verbinding URL van uw website aan de websites toe te voegen Iconocast

spatie

Konden de de hulpmensen van de zwangerschapsvitamine depressie slaan?

Door ROGER DOBSON DAILY MAIL het UK

Een vitamine wordt gebruikt om het risico van geboortetekorten te verminderen kan ook een efficiënte behandeling voor depressie zijn die.

Het onderzoek toont aan dat de mensen met hoge niveaus van folate in hun diëten tot 50 percenten minder die waarschijnlijk zullen hebben symptomen van depressie dan die met de laagste bedragen waren.

Nu is een klinische proef £1million aan de gang in Groot-Brittannië die bekijken of het geven van folate kan helpen de voorwaarde aanpakken door de gevolgen van drugbehandeling op te voeren.

Folate, één van de vitaminen van B, wordt gevonden natuurlijk in sommige voedsel, met inbegrip van bladgroenten, bonen, citrusvruchten en wholegrains.

Als supplement, is folic zuur - de synthetische vorm van de vitamine - getoond efficiënt om te zijn in het verminderen van het risico van geboortetekorten.

Het onderzoek toont het de kansen van neurale buistekorten, met inbegrip van open rug, waar de stekel verkeerd wordt ontwikkeld, door maximaal 70 percent kan verminderen.

De vitamine is geïmpliceerd tijdens het maken van gezonde nieuwe cellen. Zowel hebben de volwassenen als de kinderen folate nodig om normale rode bloedcellen te maken en bloedarmoede te verhinderen.

Één in vijf mensen ervaart depressie op wat punt, maar de wetenschappers zeggen slechts de helft die behandeld met kalmeringsmiddelen beter zal worden; en vele anderen ervaren symptomen voor lange periodes.

Nu hebben de onderzoekers geconstateerd dat folate in het dieet, minder streng de symptomen van depressie.

De symptomen kunnen lage stemming, geprikkeldheid, verlies van zelfvertrouwen, gebrek aan energie, slapeloosheid en laag libido omvatten.

Een studie door het Nationale Instituut van Gezondheid en Voeding in Japan vond dat de mensen met de hoogste folate niveaus 50 percenten minder symptomen van depressie in vergelijking met die met de minste bedragen in hun diëten hadden.

Een tweede studie, op het Centrum DE Recherche DE Jouyen- Josas, in Frankrijk, vond folate tegen terugkomende periodes van depressie bij mensen over een achtjarenperiode beschermd.

Een derde studie, bij de Universiteit van Kuopio, in Finland, op 2.682 mensen op de leeftijd van 42 tot 60 wordt gebaseerd, vond dat die met de laagste niveaus van folate een 67 percenten hoger risico dat om hadden worden ingedrukt dan zij die het hoogst hadden.

Het risico bleef het zelfde na het rekening houden van het roken met gewoonten, alcoholconsumptie, eetlust, gewicht, huwelijksstaat, onderwijs en totale vette consumptie.

„Deze resultaten wijzen erop dat de voeding een rol in de preventie van depressie kan hebben,“ zeiden de onderzoekers.

De kleinere studies hebben ook een beschermend effect voor vrouwen gevonden. Wat onderzoek brengt naar voren folate de gevolgen van drugtherapie kan opvoeren wanneer gebruikt met kalmeringsmiddelen.

In de nieuwe studie - wordt geleid door de Universiteit van Wales - de groepen mannen en vrouwen zullen dagelijks folate supplementen worden gegeven.

De „lage die niveaus van folate, door slecht dieet worden veroorzaakt, kunnen depressie verergeren of veroorzaken, en kunnen kalmeringsmiddelen tegenhouden van het werken evenals zij zouden moeten,“ de onderzoekers zeggen.

„Dit betekent dat het nemen van folate tabletten kon helpen depressie behandelen.“

In de studie, worden meer dan 700 patiënten met gematigde aan strenge die depressie naar de proef door hun GP of psychiater wordt doorverwezen of een 5mg folate tablet of een proeftablet elke dag drie maanden naast hun kalmerend.

Enkel hoe folate kon werken is niet duidelijk. Één theorie is dat het een gunstig effect op hersenenchemische producten heeft.

Een andere theorie is dat lage niveaus van folate resultaat in de opbouw van homocysteine, een aminozuur dat in het lichaam wordt geproduceerd. De hogere niveaus van dit zijn geassoci?ërd met verhoogde symptomen van depressie.

Het agentschap van de Normen van het Voedsel zegt de mensen folate zouden moeten kunnen krijgen die zij van het eten van gevari?ërd en een uitgebalanceerd dieet, zonder supplementen hebben vereist te nemen.

 
 
 
Google
Web www.iconocast.com

Zoek binnen Iconocast naar het sleutelwoord u heeft in mening.

Iconocast heeft meer dan 50.000 artikelen en persmededelingen op gezondheid en wetenschap verzameld.

Dit zijn huidige en meest bijgewerkte persmededelingen over het onderwerp u zoekt.

Wij verzamelen huidige gezondheid en wetenschapspersmededelingen dagelijks van meer dan 5000 onderzoek en gezondheidsinstituten. Hier is een voorbeeld: De vlierbesmanier om huid te perfectioneren

Wij geloven als u binnenIconocast zoekt, zult u betere resultaten dan zoekend het alleen Web krijgen.

 
 
Zet Nieuws met voort: News8; News9; News9A


RECLAME

Iconocast is over het leren en het onderwijzen zonder grenzen; wij bieden eMarketing, Internet aan die, de Marketing van Internet, de Optimalisering van de Motor van het Onderzoek, de Marketing van de Motor van het Onderzoek, online het Brandmerken, en de eMarketing Diensten van het Nieuws adverteren.

 

De Homepage van Iconocast

Contact Iconocast

De Artikelen van de Gezondheid van Iconocast

© 2003-07. ICONOCAST is een handelsmerk van iconocast.com.