Adverteer in deze Ruimte

Vertaal Uw Website aan meer dan 13 Talen

Herontwerp Uw Website om meer Verkeer te krijgen

Ontwerp optimaliseren en efficiënte Website voor Hoog Verkeer

Het Embleem van Iconocast

Onthaal aan Iconocast

Hoe te om een verbinding URL van uw website aan de websites toe te voegen Iconocast

spatie

Het gehele Voedsel van de Korrel zou het Risico van de Diabetes, maar Zwak Bewijsmateriaal kunnen verminderen

Velen hebben geheel korrelvoedsel als manier geworven om type te verhinderen - diabetes 2, en een nieuw overzicht vinden een vermindering van risico voor mensen die een dieethoogte in ongeraffineerde korrels verbruiken. Nochtans, waarschuwen de auteurs dat meer onderzoek vóór wetenschappers kan een oorzakelijke verhouding bevestigen noodzakelijk is.

„Op het ogenblik, omdat er slechts zwak bewijsmateriaal is, kan geen welomlijnde gevolgtrekking betreffende het beschermende effect van geheel korrelvoedsel voor de ontwikkeling van type worden gemaakt - diabetes 2,“ de bovengenoemde auteur Marion Priebe van het loodoverzicht.

De geraffineerde graangewassenvoedingsmiddelen verwijderen voedingsmiddel en de vezel-rijken zemelen en kiem van de korrel, verlatend slechts de zetmeelrijke binnendelen. Een daling van consumptie die van gehele korrelgraangewassen tijdens het laatste decennium, tegelijk met een verhoging van type voorkomen - diabetes 2, heeft tot de theorie dat leiden er een verbinding tussen twee is.
Priebe, een voedingsdeskundige en een epidemioloog op het Centrum voor Medische Biomics, Universitair Medisch Centrum Groningen in Nederland, en collega's herzagen 12 studies die verband tussen geheel korrelopname en type - diabetes 2 onderzochten. Deze studies bestonden uit één enkele willekeurig verdeelde gecontroleerde klinische proef en 11 prospectieve studies.

Het overzicht verschijnt in de recentste kwestie van de Cochrane Bibliotheek, een publicatie van de Cochrane Samenwerking, een internationale organisatie die medisch onderzoek evalueert. De systematische overzichten maken op bewijsmateriaal-gebaseerde gevolgtrekkingen over medische praktijk na het overwegen van zowel de inhoud als kwaliteit van bestaande medische proeven op een onderwerp.

In de prospectieve studies, volgden de onderzoekers groepen mensen zonder diabetes over lange periodes om te zien of zij die meer geheel korrelvoedsel verbruikten minder waarschijnlijk zouden de ziekte krijgen dan andere deelnemers waren. Deze studies toonden constant een vermindering van risico voor de ziekte in die met een hoge opname van gehele korrelvoedsel of graangewassenvezel.

Twee van de studies die het effect van gehele korrelconsumptie op gewicht bekeken, een belangrijke diabetesrisicofactor, vonden slechts een lichte verbetering.

De wetenschappers bespreken bewijsmateriaal van prospectieve studies zwakker te zijn dan dat van willekeurig verdeelde gecontroleerde proeven. Andere factoren, zoals een algemene gezonde levensstijl, kunnen de ontwikkeling van type ook beïnvloeden - diabetes 2 en het is niet mogelijk volledig om voor bekende en misschien onbekende factoren in dit studieontwerp te verbeteren.

In willekeurig verdeelde gecontroleerde proeven, die moeilijker zijn te presteren, kunnen de onderzoekers uitsluiten of controle voor andere invloeden op de ontwikkeling van de ziekte.

Priebe zei zij werd verrast dat slechts één proef op dit onderwerp bestaat willekeurig verdeelde: „Als type - mellitus diabetes 2 bereikt epidemische aandelen en het dieet wordt beschouwd als modifiable risicofactor, is het belangrijk om een correcte kennis te hebben waarvan de soorten voedsel tot de preventie van deze ziekte kunnen bijdragen en hiaten in deze kennis identificeren.“

Osama Hamdy, M.D., medische directeur van het Klinische die Programma van de Zwaarlijvigheid op het Centrum van de Diabetes Joslin in Boston, zei de soorten gegevens binnen het overzicht worden gebruikt verontrustend zijn. Hij zei dat de studies over diabetespreventie willekeurig verdeelde gecontroleerde proeven over lange duur zouden moeten zijn. Hoewel het concept een geheel korrel-rijk dieet als mogelijke diabetesbelemmering, zei hij, interessant is zou geen van de overzichtsstudies om het even welk soort cause-and-effect conclusie toelaten.

„Dit is een extra stuk van informatie dat ons vertelt de diëtenrijken in gehele korrels waarschijnlijk wat goed in de preventie van type - diabetes 2 zullen doen,“ bovengenoemde Hamdy. „Het is geen kortere weg om u precies te vertellen wat u nodig hebt. Het is enkel meer steun van een concept dat rond.“ lange tijd is geweest

Het „gehele korrelvoedsel is rijk aan dieetvezel en voedingsmiddelen en zij worden geadviseerd om samen met overvloed van fruit en groenten voor een gezond dieet worden verbruikt,“ bovengenoemde Priebe. De bevindingen van dit overzicht stemmen met die aanbevelingen overeen. „

De samenwerking Cochrane is een internationale organisatie zonder winstbejag, onafhankelijke die veroorzaakt en systematische overzichten van gezondheidszorgacties verspreidt en het onderzoek naar bewijsmateriaal in de vorm van klinische proeven en andere studies van acties bevordert. Bezoek http://www.cochrane.org voor meer informatie.

Mg van Priebe, et al. Geheel korrelvoedsel voor de preventie van type - diabetes 2. Het gegevensbestand Cochrane van Systematische Overzichten 2008, Kwestie 1.

De Dienst van het Nieuws van het Gedrag van de gezondheid
Centrum voor de Vordering van het Ave van Florida van de Gezondheid 2000. NW, Ste 210
Washington, gelijkstroom 20009
Verenigde Staten
http://www.hbns.org
 
 
 
Google
Web www.iconocast.com

Zoek binnen Iconocast naar het sleutelwoord u heeft in mening.

Iconocast heeft meer dan 50.000 artikelen en persmededelingen op gezondheid en wetenschap verzameld.

Dit zijn huidige en meest bijgewerkte persmededelingen over het onderwerp u zoekt.

Wij verzamelen huidige gezondheid en wetenschapspersmededelingen dagelijks van meer dan 5000 onderzoek en gezondheidsinstituten. Hier is een voorbeeld: De vlierbesmanier om huid te perfectioneren

Wij geloven als u binnenIconocast zoekt, zult u betere resultaten dan zoekend het alleen Web krijgen.

 
 
Zet Nieuws met voort: News2; News3; News4; News5; News6; News7; News8; News9; News9A


RECLAME

Iconocast is over het leren en het onderwijzen zonder grenzen; wij bieden eMarketing, Internet aan die, de Marketing van Internet, de Optimalisering van de Motor van het Onderzoek, de Marketing van de Motor van het Onderzoek, online het Brandmerken, en de eMarketing Diensten van het Nieuws adverteren.

 

De Homepage van Iconocast

Contact Iconocast

De Artikelen van de Gezondheid van Iconocast

© 2003-07. ICONOCAST is een handelsmerk van iconocast.com.