Adverteer in deze Ruimte

Vertaal Uw Website aan meer dan 13 Talen

Herontwerp Uw Website om meer Verkeer te krijgen

Ontwerp optimaliseren en efficiënte Website voor Hoog Verkeer

Het Embleem van Iconocast

Onthaal aan Iconocast

Hoe te om een verbinding URL van uw website aan de websites toe te voegen Iconocast

spatie

Het dieet van de laag-carburator kan in type voordelig zijn - diabetes 2

Laatst bijgewerkt: 2008-01-14 15:54: 10 -0400 (de Gezondheid van Reuters)

NEW YORK (de Gezondheid van Reuters) - de diëten van het be*perken-Koolhydraat schijnt om de controle van de bloedsuiker te verbeteren en schadelijke triglycerideniveaus in volwassenen met type te verminderen - diabetes 2, maar het is onduidelijk of de deze diëtenhulp in gewichtscontrole of gewichtsverlies, nieuw onderzoek voorstelt.

„Vele patiënten met diabetes zoeken manieren aan lagere bloedsuiker, en zij zijn vaak verward over welke maaltijd het plan voor hen om best zou zijn te volgen,“ Dr. Julienne K. Kirk van de Bos Universitaire die School van het Kielzog van Geneeskunde, winston-Salem, Noord-Carolina, in een e-mail aan de Gezondheid van Reuters wordt genoteerd.

„Zelfs gezondheidsberoeps -- bewust dat het koolhydraatvoedsel de grootste invloed op bloedsuiker heeft -- zijn soms onzeker welk type van dieet aan hun patiënten voor te stellen,“ zij toevoegde.

Kirk en de collega's voegden gegevens van 13 studies samen die be*perken-koolhydraatdiëten in type - 2 diabetespatiënten evalueerden. „Wij omvatten studies met een brede waaier van dieetkoolhydraatinhoud in deze meta-analyse, van 4 percenten aan 45 percent van calorieën, proberen om te bepalen als er een matig beperkt koolhydraatbedrag dat resultaten in verband met suikerziekte zou beïnvloeden,“ zij wijst op in het Dagboek van de Amerikaanse DieetVereniging is.

De resultaten toonden aan dat zelfs de gematigde dalingen van koolhydraten voordelig kunnen zijn in het behandelen van type - diabetes 2 die, niet alleen tot de betere controle van de bloedsuiker maar ook tot positieve veranderingen in lipideniveaus leiden.

Bijvoorbeeld, zou een daling van dieetkoolhydraten van 65 percenten aan 35 percenten kunnen worden verwacht om tot een ongeveer 23 percentendaling van triglyceride te leiden, het onderzoekersrapport.

Nochtans, was het algemene effect van be*perken-koolhydraatdiëten op lichaamsgewicht dubbelzinnig.

Kirk merkte op dat er momenteel ontoereikend bewijsmateriaal is om lage of zeer lage koolhydraatdiëten (namelijk minder dan 130 gram per dag) in patiënten met diabetes „te adviseren aangezien de gevolgen op lange termijn niet volledig.“ zijn onderzocht

Als referentiepunt, evenaart 130 gram van koolhydraten 43 percent van calorieën in een 1.200 caloriedieet, 30 percent van calorieën in een 1.700 caloriedieet, en 24 percent van calorieën in een 2.200 caloriedieet.

„Terwijl de beperking van koolhydraatinhoud een noodzakelijk deel van de meeste maaltijdplannen is, moet het worden bereikt zonder essentiële voedingsmiddelen te offeren,“ bovengenoemd Kirk. De „sleutel, zoals in vele aspecten van dieet en gezondheid, kan in matiging liggen.“

BRON: Dagboek van de Amerikaanse DieetVereniging, Januari 2008.

Auteursrecht © 2008 Beperkt Reuters. Alle voorgebe*houde rechten. De heruitgave of de herdistributie van de inhoud van Reuters, die door het ontwerpen of gelijkaardige middelen omvatten, zijn uitdrukkelijk belemmerd zonder de vroegere geschreven toestemming van Reuters. Reuters zal niet voor om het even welke fouten of vertragingen in de inhoud aansprakelijk zijn, of voor om het even welke die acties in afhankelijkheid daarop worden gevoerd. Reuters en het het gebiedembleem van Reuters zijn gedeponeerd handelsmerken en handelsmerken van de Groep van Reuters bedrijven rond de wereld.

 
 
 
Google
Web www.iconocast.com

Zoek binnen Iconocast naar het sleutelwoord u heeft in mening.

Iconocast heeft meer dan 50.000 artikelen en persmededelingen op gezondheid en wetenschap verzameld.

Dit zijn huidige en meest bijgewerkte persmededelingen over het onderwerp u zoekt.

Wij verzamelen huidige gezondheid en wetenschapspersmededelingen dagelijks van meer dan 5000 onderzoek en gezondheidsinstituten. Hier is een voorbeeld: De vlierbesmanier om huid te perfectioneren

Wij geloven als u binnenIconocast zoekt, zult u betere resultaten dan zoekend het alleen Web krijgen.

 
 
Zet Nieuws met voort: News6; News7; News8; News9; News9A


RECLAME

Iconocast is over het leren en het onderwijzen zonder grenzen; wij bieden eMarketing, Internet aan die, de Marketing van Internet, de Optimalisering van de Motor van het Onderzoek, de Marketing van de Motor van het Onderzoek, online het Brandmerken, en de eMarketing Diensten van het Nieuws adverteren.

 

De Homepage van Iconocast

Contact Iconocast

De Artikelen van de Gezondheid van Iconocast

© 2003-07. ICONOCAST is een handelsmerk van iconocast.com.