Het „primaire doel was het calcium in fruit en groenten tot voordeel volksgezondheid en voeding te verhogen,“ bovengenoemde Morris. Het „fruit en de groenten zijn goed voor u om vele redenen, maar zij zijn geen goede bron van calcium in het verleden.“ geweest
Morris, die aan de studie terwijl het verdienen van een doctoraatstitel in Universitair Texas A&M werkte, bovengenoemde vruchten en groenten speelt een rol in goede beengezondheid om andere redenen.
„Wij geloven dat als deze technologie wordt toegepast op een groot aantal verschillende vruchten en groenten, dat een nog grotere invloed bij het verhinderen van osteoporose zou hebben,“ hij zeiden.
Voor deze studie, verstrekten de onderzoekers de wortelen aan een groep van 15 mannen en 15 vrouwen. De mensen werden gevoed of de gewijzigde wortelen, genoemd sCAX1, of regelmatige wortelen in de week. Op een tweede bezoek twee later weken, werden zij gevoed het andere type van wortel.
Steekproeven van de urine werden verzameld 24 uren na elke het voeden studie om de hoeveelheid speciaal duidelijk geabsorbeerd calcium te bepalen, verklaarde Morris.
De studiegroep werd ook geëvalueerde voor hun normaal absorptietarief om met het tarief van absorptie van de calcium-verbeterde wortelen vergelijkbaar te zijn, zei hij.
Hij zei zowel de mannen als de vrouwen hogere hoeveelheden calcium van de gewijzigde wortelen absorbeerden. Maar de technologie moet beschikbaar in een brede waaier van vruchten en groenten zijn zodat de mensen het calciumvoordeel kunnen krijgen.
De „dagelijkse eis ten aanzien van calcium is 1.000 milligrammen, en 100 gram het dienen van deze wortelen verstrekt slechts 60 milligrammen, ongeveer 42 percent waarvan absorbeerbaar is,“ hij nota nam van. Een „persoon kon niet genoeg van hen eten om het dagelijkse vereiste te krijgen.“
Maar als de groenten en de vruchten zouden kunnen worden gekweekt om meer calcium te bevatten, dan zou een dieet dat een verscheidenheid van deze opbrengst omvat dichter aan het verstrekken van noodzakelijk calcium, bovengenoemde Morris kunnen komen.
De „verhoogde vruchten en de groenten (in het dieet) zijn beter voor een horde redenen,“ hij zei. |